The political economy of public-private good of open, distance, higher education institutions in South Africa
Abstract
English: The thrust of this article is on the issues of who pays, who should pay and who benefits
from open distance higher education in the current context of global competition,
on the one hand, and the widening of participation, social equity and redress, on
the other, in South Africa. The discussions emphasise the public-private good
dichotomy, as well as social and private returns and how open and distance higher
education promotes social equity and efficiency. The article explores the extent to
which open distance higher education promotes the widening access for previously
disadvantaged groups and improvement of social and economic equities. Afrikaans: Die kern van hierdie artikel is die kwessie van wie betaal, wie moet betaal en wie
voordeel trek uit toeganklike afstandsonderrig in die huidige konteks van globale
kompetisie aan die een kant, en die verbreding van samewerking, sosiale ekwiteite
en regstelling in Suid-Afrika aan die ander kant. Die basis van bespreking is
die openbare-private bate-tweedeling, asook die sosiale en private omset en die
vraag hoe toeganklike en afstandsonderrig in hoër onderwys sosiale ekwiteit en
effektiwiteit bevorder. Die artikel ondersoek die mate waarin afstandsonderwys
meer toeganklik vir agtergeblewe studente gemaak kan word en die verbetering
van sosiale en ekonomiese ekwiteite.